מזל טוב! הגעתם למקום הנכון

אווירה חמה ומשפחתית, כל המשפחה יושבת יחד בלי מחיצה ובלי "עזרת נשים", סדר התפילה מוסבר וברור, גם אלה שאינם מתפללים בדרך קבע מרגישים "בבית".

 רב הקהילה עדה זבידוב מלווה את המשפחה ועוזרת לבר/בת המצווה בהכנת הדרשה.

 חזן הקהילה אבן כהן מלמד באופן אישי את קריאת טעמי התורה וההפטרה.

ניתן לערוך טקס עלייה לתורה בבית הכנסת של הקהילה (רח' שמואל הנגיד 16 במרכז העיר), או באתרים מחוץ לבית הכנסת כגון האתר השיוויוני של הכותל, מצדה או עין גדי.

קהילת הר-אל
קהילת הר-אל
הכותל השיוויוני


הכותל השיוויוני
מצדה
עין גדי
העיתונאי יעקב אחימאיר במאמר על טקס בר המצווה של נכדו בכותל השיוויוני


מוזמנים לקרוא – העיתונאי יעקב אחימאיר בטור דעה שהתפרסם ב"ישראל היום" ביום 28.10.18, בעקבות טקס בר המצווה של נכדו שנערך ברחבה השיוויונית של הכותל ע"י הרב עדה זבידוב והחזן אבן כהן מקהילת הר-אל.

אנא הקישו כאן לקריאת המאמר.


מכתבי תודה



  • רצינו שוב להודות לך ולרב עדה על טקס מרגש ומלא באהבה. זה כל מה שקיווינו לו, ואנחנו מעריכים מאוד את כל הסבלנות, התמיכה ותחושת הרוגע שהשרתם עלינו. כל המשפחה התרגשה מהטקס המיוחד והשוויוני. ולך החזן אבן תודה מיוחדת, על חודשים של ליווי ולמידה.
    בהערכה גדולה,

    איריס, אורי ועידו כרמל
    איריס, אורי ועידו כרמל
  • ברצוננו להודות באופן אישי לך ולחזן אבן על טקס בר המצווה המדהים של יואבי שחגגנו במסגרת קהילת הר-אל בהנחייתכם.
    ההשקעה, המסירות, הנעימות והעידוד והאמונה ביואבי של אבן בהכנתו לטקס, נתן את אותותיו במהלך הטקס עצמו בניהולך, אופן ניהול הטקס היה נעים, מרשים ומרגש, קיבלנו תגובות מדהימות מבני המשפחה המורחבת והחברים שנכחו באירוע, כולם היו מלאי התפעלות.
    וכאן המקום להודות מקרב לב לשאר הצוות שתרם את חלקו להצלחת האירוע, לרכזת שני שמולה תיאמנו את הדברים לקראת הקידוש, ואשר הגיעה ותרמה מניסיונה לארגון האירוח.
    ואחרון אחרון חביב ,תודה גדולה גם לאב-הבית סאלח שאירגן את כל נושא ההגשה, עריכת השולחנות וחימום האוכל, כל זאת עם חיוך, בצורה נינוחה ורגועה. ואף הגיע מוקדם בבוקר לבקשתנו.

    שרי ואורן כהן
    שרי ואורן כהן
  • ברצוננו להודות על טכס בר המצווה המוצלח של עמית שהתקיים בבית הכנסת של קהילתכם בשבת, כ"ט בשבט תשס"ד, פרשת משפטים, ועל כל התהליך שקדם לו.
    התקבלנו בקהילת "הר-אל" בסבר פנים יפות. עמית, חתן בר המצווה, למד ברצון ובשמחה עם החזן אבן שהתייחס אליו באופן חברי וסמכותי גם יחד.
    הרב עדה פגשה אותנו... עמדה על רצונותינו וכוונה את עמית להכנת דבר תורה. יחד קיימנו חזרה גנרלית שסייעה להרפיית המתח בטכס עצמו. הרכזת גיגי דאגה לכל הפרטים, לא חסכה טלפונים להבטיח שביום הטכס הכל יתנהל כשורה, וענתה על כל שאלותינו בסבלנות ובדרכי נועם.
    הרב עדה ניהלה את הטכס בהתכוונות והשרתה רוח טובה עלינו ועל כל הקהל. החזן אבן התפלל ברגש, בקול נפלא, תמך בעמית... עמית קרא ברהיטות ובהטעמה ומלא את לבנו בגאווה.
    בננו עמית נכנס לעול תורה ומצוות באווירה התומכת והמשפחתית של קהילתכם ועל כך תודה מכולנו.

    משפחת מנדל, עין כרם
  • הרב עדה והחזן אבן היקרים,
    עכשיו שאנחנו אחרי, אני רוצה להגיד שוב תודה מקרב לב על הטקס המקסים והמרגש שערכתם עבורנו. האורחים לא הפסיקו להתפעל.
    תודה על האווירה הנעימה ועל הסבלנות לכל אורך הדרך.
    שמחים שזכינו בהזדמנות לחגוג בת מצווה ראשונה בצורה כל כך יפה איתכם.

    משפחת בקל ממודיעין
  • עדה ואבן יקרים,
    אין מילים לתאר את משמעות היום הזה עבורנו, בפרט את טקס העליה לתורה 'בכותל של כולנו'... אתם בסבלנות וכבוד הייתם שם עבורנו. בזכותכם מצאנו גשר לטקס יהודי, מה שעבורנו היה אמביוולנטי. אנו בתחושה של דיוק והתרגשות שעשינו זאת בדרך הנוכחית.
    האורחים לא הפסיקו לשבח אתכם, כל אחד בתפקידו ואת השילוב בינכם.
    אין לנו ספק שעוד כמה שנים נתראה שוב, בבר מצווה הבאה שלנו.

    משפחת נתן ממושב מכורה בבקעת הירדן
    משפחת נתן ממושב מכורה בבקעת הירדן

צור קשר


לחוויית בר / בת מצווה בלתי נשכחת, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

קהילת הר-אל: רח’ שמואל הנגיד 16 (מרכז העיר) ירושלים,  טלפון: 02-6253841